torsdag 24 februari 2011

Den lilla plånboken


Nä, nu får det vara slut på ångest för en stund! Har pillat i mig valerina och det känns en smula bättre.

Jag ska dela med mig av några bra och billiga produkter.

Naturelles schampo & balsam märkt med bra miljöval
  • Våra produkter är så skonsamma mot miljön som idag är möjligt.
  • De ingredienser vi använder är lättnedbrytbara.
  • Våra produkter är så skonsamma mot hälsan som idag är möjligt.
  • Våra produkter är parabenfria och vi undviker allergiframkallande ämnen.
  • Vi informerar om produkten, så att konsumenten inte överdoserar.
  • Våra förpackningar är återvinningsbara.
  • Vi har ett miljöarbete som inkluderar transporter.

Jag har denna + tillhörande balsam som doftar jordgubb
de kostar runt 20-lappen per flaska.

Detta är den bästa deon jag testat och jag har testat MÅNGA
Kostar runt 25 riksdaler

En tvål av vegetabilisk tvålbas som ger ett härligt lödder. Rengör huden och fräschar upp så att den känns mjuk och smidig. Särskilt bra för huden i ansiktet, men kan användas över hela kroppen. Lämplig speciellt för dig med normal hud. Jag änvänder den både till ansiktet och kroppen, tar effektivt bort smink och svettdoft! Sen doftar den inte så gott i sig men det är skitsamma tycker jag. Kostar 55 kr på bodyshop

Så, då har vi schampo, balsam, deo, ansiktsrengöring samt kroppsrengöring för 120 kr!
Om man vill ha en ansiktskräm också (och det vill man så kan man köra på någon utav bodyshops billigare tex E-vitamin för 120 kr då blir det totalt 240 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar