torsdag 17 februari 2011

Böcker på väg..

..skulle beställa en bok som jag behöver till delkurs nr 2 i min formgivningskurs men det råkade bli en till (kanske beställer en 3e också.. är lite osäker över ekonomin) då jag såg att det vankas BOKREA!

Till kursen blev det den här:
Svensk form internationell design
80 riksdaler!

Den andra, som jag trånat efter ett tag, är den här:
Svenska formgivare
Dålig bild men författaren är samma person ( Carolina Söderholm) som jag lyssnade till här om dagen på textil museet när jag var på utställningen Svenska formrebeller och som även skrivit en bok med samma namn, vilken råkar vara den 3e som jag funderar över!

Den här:

Det skojiga är att när jag precis bildgooglade på "svenska formrebeller" så dök en bild på mig upp!

Längtar så efter att kunna sitta utomhus med kaffe och en (minst) av dessa böcker och bara njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar