måndag 24 januari 2011

Lily Lolo




För några veckor sedan upptäckte jag detta märke och kände direkt att detta måste jag verkligen prova, så jag beställde en dessa:
Light Foundation
Mineral Foundation(Barely Buff)
Large Buffer Brush
Borste av syntetiskt hår och trähandtag
Jag vill aldrig ha någonting annat i ansiktet!  Jag ska beställa puder, concealer, blusher och 2 ögonskuggor också. När jag köpte foundationen så gjorde jag det från Eleven men det var ganska dyrt (250kr)  men till min glädje kan man beställa betydligt billigare från England (ca 130 kr) och portot är detsamma!

Lily Lolo 
Varför ska man då köpa Lily lolo? Jo för det första så är produkterna inte testade på djur! För det andra så är det fritt från bland annat parabener, så det är snällt mot kroppen också. För det tredje så är det underbart, det blir ett snyggt resultat som ser naturligt ut, det lägger sig inte som en hinna, ansiktet känns inte stramt. Jag tänker nog aldrig mer använda något annat. 

Make up your world
Organica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar