tisdag 29 mars 2011

Djurens Rätt Sjuhärad

Nyss hemkommen efter ett långt månadsmöte följt av styrelsemöte med mina kamrater i Djurens Rätt Sjuhärad. Det var det bästa mötet på mycket länge, många apbra, viktiga, roliga, nyttiga och intressanta beslut togs. Jag ser fram emot våren tillsammans med Djurrättskamraterna, hoppas att fler ansluter sig till oss!

Magen kurrar. Insåg att jag enbart ätit två rostade mackor med alpro smör på i dag, samt en massa bullar och kakor (veganska) på mötet då. Äta kanske... tyvärr får jag nöja mig med Pasta rouge ;).
Mycket som händer för både L och mig denna vecka så vi har inte hunnit planera en veckomeny eller inhandla någon mat. Ogillar när matrutinerna rubbas!!
Nästa vecka ska det bli ordning på torpet igen... massa goda maträtter dansar runt i min skalle nu. Äta!

med all min kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar