fredag 27 augusti 2010

Tåg mot Göteborg

Snart ska jag traska ner till centralen för att möta upp Linus, sen bär det av till Göteborg för att barnpassa en av min brors döttrar. Förhoppningsvis ska jag hinna med att springa till Lush och inhandla lite ny duschcréme eller två… Denna gång har jag siktat in mig på Flying Fox i första hand och kanske… kanske… även en liten flaska Grass.
Linus och jag letar lägenhet och jag hoppas att vi får en med badkar så jag kan frossa i alla underbara badsaker från Lush, tror inte det är någon som missat att jag älskar deras produkter.Hur som så ska det bli skönt att komma hemifrån ett par dagar, dock kommer jag sakna katterna men de kommer vara i trygga händer, tant Sofia ska nämligen ta hand om dem.

På måndag börjar äntligen höstens kurser, kommit in och tackat ja på 4st (45hp) men överväger att hoppa av två av dem och hålla mig till Marinbiologin på Göteborgs universitet samt Stadskunskapen på Örebros universitet. Ska bli skönt att få lite rutin igen… eller vänta lite nu… jag är sämst på rutin, men det måste bli ändring på det nu!! Längtar även efter CSN nu… så jag kan traska ner till Friskis och svettis och börja med jympan och kanske yoga. Det är tid att ta hand om mig själv nu, inte enbart för min egen skulle utan för Linus, det kan inte vara så kul alla gånger att ha ett ”vrak” till flickvän. Det är tid att rycka upp sig och börja leva. Har varit halvdöd så länge. Hoppas att Linus och jag snart får ett liv tillsammans… att det ska vara så svårt att hitta en lägenhet.

Flying fox

Tvätta bort all grinighet och dina bekymmer med vårt underverk gjort på honung och jasmin. Löddrande, livsgivande och oemotståndlig är denna sensuella duschcrème med tre sorters äkta honung. Flying Fox innehåller även de finaste afrodisiaka eteriska oljorna - jasmin och ylang ylang (som också hjälper mot pms-besvär!). Du vet du behöver det här.


 







Peace
Organica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar