lördag 7 maj 2011

Saker jag vill ha

Det är inget kul att ständigt och jämt behöva gå fattig, sen den dag jag flyttade hemmifrån (då jag var 18, 8,5 år sedan) har jag levt på max 9000 (väldigt sällan så mycket) i månaden.
Finns så många saker som jag vill ha, eller anse mig behöva men det är skit att alltid behöva prioritera. Det är ju faktiskt inte så att sakerna kostar så mycket men mat och katterna är viktigast!

Här följer några av sakerna jag skulle vilja ha:




Ansiktskräm 149,- Lush              Ansiktsvatten 119,- Lush

Kånken N/S Ice Blue
Rengöring 119,- (eller 79,-) Lush      Ice Blue Kånken 586,- (www.outnet.se)

 
Urbanears "plattan" ca 599,-

2 kommentarer:

  1. Ja det är fantastiskt vad mycket saker man vill ha och faktiskt måste ha ibland. Jag HATAR att prioritera! Hälsningar din fattiglappskompis

    SvaraRadera
  2. Hudvård.. det är något man måste ha och vi båda vill ju ha produkter som är snälla mot oss, djuren och miljön.

    Puss

    SvaraRadera