torsdag 1 september 2011

Svåra tider

Är så glad över att jag har vänner på skolan som jag känner mig trygg hos. Hela skolgrejen är mycket jobbig för mig och jag orkar inte vara social hela tiden, det tär på mig. Jag har inget behov av att göra precis allt med klassen, måste tänka på mitt välbefinnande och jag får kanske välja ensamheten. Därför är jag extra glad över att jag har mina fina skolkamrater!
På tisdag har jag fått en mötestid där vi ska diskutera min funktionsnedsättning och antagligen (förhoppningsvis) planera för min studietid.
Träffade förresten på en person i går som jag kom i kontakt med för ett par år sedan. Denne person frågade mig vad som hände med mina miljöstudier..
Jag har länge velat jobba som lärare och jag hade gärna läst till naturlärare men nu är det som det är.. Miljöintresset och miljöfrågorna kommer jag bära med mig precis som djurrättsfrågorna och engagemanget!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar