tisdag 5 juli 2011

På katternas lista

Min kära Caesar är en mycket krävande och känslig herre och reagerar starkt på olika situationer därför önskar han sig nu en Feliway feromon doftavgivare. Tyvärr är dessa inte billiga (speciellt inte då de behöver en refill var 4e vecka) men vi måste nog ha en för vi vet inte vad vi ska ta oss till, har fått slänga mina trasmattor nu för jag har gett upp (han kissar på dem när han är missnöjd).

Lillkatten (han med tarmproblemen) tycker om att sparka på saker och gör det ofta, mammans (jag) fötter och skor faller ofta offer för detta. Därför önskar sig Bimsen (eller snarare mamman) en Kickeroo.

Vad mellankissen Stellan önskar sig är det ingen som vet då han verkar vara nöjd med livet och tillvaron, kanske att han önskar att någon kliade honom konstant på magen. Eller så önskar han att Bimsen blev frisk så han slipper äta det dyra specialfodret och att Caesar slutar kissa. 



Hur mycket killarna än ställer till det för oss och ekonomin så kommer vi ALDRIG att göra oss av med någon av dem, de är värda det. Mina älsklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar