måndag 14 februari 2011

Allra käraste vän..

.. har gått och blivit arbetslös och inkomstlös, passande då att alla hjärtans dag finns så man får extra anledning till att visa sin kärlek och uppskattning!

Jag har lurats och planerat och vart ute på hemliga uppdrag allt för att samla på mig några av de saker jag vet att S trånat efter en längre tid.
Egentligen skulle hon få sina presenter i dag, men vi behövde båda lite uppmuntran i lördags så vi var och åt tofu på Thai silk.
Tycker att det gula paketet blev kalasfint!

Det ligger ytterligare paket här hemma i garderoben, ensamt.
Ska spendera aftonen med lite rödvin och tentaplugg.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt! Underbart! Jag fick en komplimang för den randiga tröjan idag, men i huset var det så kallt att jag saknade katt-tröjan :)Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. :D:D:D:D
    vad bra! den var snygg på dig hjärtat.

    SvaraRadera