fredag 22 april 2011

Flyttat

Jag har inte bloggat här på ett bra tag (men jag har bloggat på djurensrattsjuharad.blogspot.com)
Hur som så bor jag nu mer både i Gbg och i Borås, mest i Gbg.

Det känns bra och vädret är underbart. Skolan skiter sig dock :/

Fördelarna med att bo i storstan (och i ett mångkulturellt område) är  1. utbudet på mat.. i går köpte jag trevliga matvaror på Länsmanstorget. 2. Tillgängligheten till andra saker som tex
Lush i dag tog jag en tur till stan och inhandlade en lyxig badolja där.

Den glada, fruktiga badoljan som får det att vattnas i munnen av den härliga fruktdoften. Du får tre bad av varje – bryt loss en bit i taget. Blandningen av calamin, ylang och kakaosmör gör din hud mjuk och len. Vi tycker att den är fantastisk och är säkra på att du kommer tycka likadant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar